De klant
De familie Hoogendoorn is al 80 jaar de kaasspecialist waar inmiddels de derde generatie aan het roer is. Het familiebedrijf is vandaag de dag een kaashandel en staat op meerdere plaatsen in het land op de wekelijkse markt. Een natuurlijk rijpproces staat bij Hoogendoorn centraal waardoor de hoogste kwaliteit kaas en de karakteristieke traditionele smaak verkregen wordt.
Diensten
Strategie, UX Design, Development
De uitdaging
Na 80 jaar actief te zijn op de fysieke markt wilde de familie Hoogendoorn toetreden op de online markt. HYPR kreeg de opdracht om een Magento 2 webshop te ontwikkelen met een uniek ontwerp dat aansluit bij het natuurlijke rijpproces van de kazen. De klant moest de mogelijkheid hebben om verschillende soorten kazen in het gewenste gewicht te bestellen.
Het resultaat
Het resultaat is een snelle Magento 2 webshop met een geheel eigen ontwerp. De verschillende kazen zijn verdeeld in verschillende categorieën waardoor de klant gemakkelijk zijn lievelingskaas kan vinden. Vanaf de categoriepagina en vanaf de productpagina kan de klant kiezen voor 100, 250, 500, 750, 1000 gram of een hele kaas.
De webshop van Hoogendoornkaas is voorzien van handige beschrijvingen die per kaas uitvoerig de smaak en servering toelichten. Alle ingrediënten staan overzichtelijk gepresenteerd op de productpagina. Dat is niet alleen erg prettig voor de bezoeker, maar ook Google beoordeelt dit positief waardoor het bijdraagt aan SEO.